søndag 19. juli 2009

En ettermiddag i vannkanten. Nok en blanketur.


Nok en tur etter karpa, nok en tur uten fisk. Men sosialt og hyggelig var det, da deler av dagen gikk med til å prate skit med noen av gutta i Brolly Bros. For en gjeng! Tommy og Svenn hadde mista hver sin fisk før jeg kom, ellers var det i det hele tatt temmelig lite action. Det ble med noen bilder for min del. Får se om det blir et nytt forsøk i morra kveld.

Jeg har aldri påstått at jeg er utpreget ryddig...

Snaddermat for fisken. Ikke så godt for fiskeren, men det er fristende.


Viggo var innom en tur for en prat. Svenn og Tor Magnus satt stort sett og holdt hverandre i handa.

Det dukker alltid opp et lite dyr eller to...

Jeg var glad jeg slang gummistøvlene baki bilen før jeg dro avgårde. Dette er utsikten fra stolen...

Denne lille hyperaktive krabaten var det virkelig ikke lett å få noe bra bilde av. Får prøve igjen neste gang...


2 kommentarer:

  1. Hahaha. fantastisk.(føler jeg nesten må forklare det bildet der) ser ut som meg og sven har det veldig koslig, men egentlig så gir han meg vell bare boilis :S. hoho. Ikke vis det til kjerring da blir det ikke no bryllup. eller kanskje du skal d :O Neida. finfin raport og bilder som vanlig. foresten så bestilte vi pizzabakern etter du var dratt. og de leverte rett på swimmen:D hehe

    SvarSlett
  2. Pizza? Genialt! det må nesten bli en vane det ;-)

    SvarSlett